Sunday, August 03, 2008

Sukkersøtt #1

For the first challenge at the norwegian challenge-blog sukkersott.blogspot.com I've made this card with Sarah Kay's "A kiss for Chloé". The challenge was to make a card that wasn't a straight square, it should have one or more charms, and be inspired by the name of the blog (sweet as sugar).

I also want to thank all of you who left me comments. Thanks a lot! A thank you Jay Jay for giving me an award:

I will give it on to:
Tiets & Camilla
-----------------------------------

Also, thanks to Mona, Iris, Scrapmumur, Karina Beck and Alina Meijer for giving me this award:

I think I've understood the rules right:
1 Put the award-picture on your blog.
2 Link to the person who gave you the award.
3 Give it on to 7 other blog-owners.
4 Link to the blogs of the people you give the award to.
5 Leave a message for them in their blog, to let them know you've given them an award.



I'll give this award on to:
Jacqueline
Megastamper (Beatrix)
Stempelgal (Hilde)
Kianel
Jay Jay
Anita Hagen
Åshild



:-)
----------------------------------

This cool award I've received from Jacqueline:


Purpose: Send Love & Acknowledgment to Women Who Brighten Your Day, Teach You New Things & Live Their Lives fully & With Generosity & Joy…
You can send it to just one or one hundred.

Rules:
1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite: http://www.tammyvitale.com/. So that Tammy can go visit all these wonderful women.

Oh... there are just to many to mention...
But the three persons that I first come to think of are these:
Gyda
Katta
Kristin

24 comments:

Camilla said...

Nyyydelig kort til Sukkersøtt utfordringen!!:) Sarah stemplene er bare så vakkre! Og du fargelegger som en drøm! Gleder meg til å se flere av dine kort med dem:) Tusen takk for award!! *hoppende glad* Du lyser definitivt opp dagen min;)
Klemmer fra Camilla.

Hanne said...

ÅH du store min, så utrolig vakkert kort! Sukkersøtt så det holder, med dette forelskede paret :) Så nydelige farger og detaljer, er mektig imponert...

Takk for at du ble med på utfordringen, og ha en fin søndag!
Hanne:)

SOLBLOMST said...

For et nydelig kort. Jeg elsker Sarah-stemplene. Fargeleggingen er utrolig lekkert utført.

VyanMica said...

Så ufattelig nydeig det var <3 <3 <3 elsker friskheten i det blå og motivet er helt vidunderlig. Kjempegøy at du deltar på Sukkersøtt. Ønsker deg en kjempefin og kreativ helg :D vyanmica

Maya said...

Lekkert sukker-kort :)
Motivet er nydelig og så lekkert å ta igjen papir i klærne på motivet.

Takk for att du deltar i utfordringen :)

Klem fra Maya

Gunn (Merete) said...

Du lager nå de mest fantastiske kort og dette føyer seg pent inn i rekken. Det er nydelig.
Du er virkelig til inspiraskjon.

Anita Hagen said...

Hei Malin.

Tusen hjertelig takk for koselig kommentar i bloggen min og ikke minst tusen hjertelig for denne awarden. Det var jammen meg litt av et kompliment å få. Tusen tusen takk.

Er BIG FAN av dine kort. De er alltid så gjennomførte og delikate. Var en ren nytelse å bla seg igjennom Ett Trykk når du var gjesteartist. NYDELIG!

Ha en strålende søndag videre.

Klem fra Anita

Kristine said...

Jøie meg for et nydelig kort Malin! Vakkert fargelagt og alt er jo så super sukkersøtt!
Takk for at du er med!
Klem fra Kristine

neeta said...

Nyyydelig kort!! Fantastisk flott fargelgat og herlige farger du har brukt:) Vakkert!

Takk for at du blir med på utfordringen!

Sofie said...

Virkelig dejlig blog du har her:0)
Jeg har lavet et link til din blog fra min og jeg kommer helt sikkert forbi igen;0)

Åshild Ruud said...

Nydelig, Malin! (...as usual, må jeg jo si...) Moro at du er med :)

Ha en fin dag :)

(Og tusen takk for award! Sånt varmer. Klem)

ANGELO said...

OPPS! Jeg ser du har fått awarden fra før, men det har du virkelig fortjent. Jeg har også gitt den til deg, så kikk gjerne innom bloggen min :)

eba said...

Det var et aldeles nydelig kort til utfordringen der!

Karina said...

Very nice and sweet ; )

Tiets said...

thank you so much for the award!!!and I love your card soo great!

Angella said...

Ser at du har fått den samme awarden fra andre...som jeg har gitt deg i min blog og det ikke rart. Jeg stikker ofte innom og lar meg inspirere av din kreativitet... Tusen takk for at du deler den med oss!


klem
Angella

Kathy said...

Gorgeous card!! I love everything about it!! That image is my fav!! :)Kathy

Gunilla/Nilla said...

Det var ett KANONFINT kort med söta detaljer.
Här får man alltid en massa härlig inspiration från dina underbara kort.
Ha en härlig dag
kram/Gunilla

Synnøve Olava said...

Nyyyyyydelig kort... :-)
Liker veldig godt hvordan du har knyttet kortet sammen i ryggen!

xoxo

Sinikka said...

Här bli man aldrig besviken!!!!
Himla fint kort du delar med dig.
Tack!!!!

alina said...

Very beautiful card, Malin!
Have a nice weekend!
Hugs, Alina

Camilla said...

Hei! Meg igjen:) Jeg liker bloggen din så godt at du har fått en award av meg!;)

"Hermine" said...

Nydelig kort - kjempefint motiv og skjønne farger!

Torill said...

Helt nydelig kort på utfordringen!!! Hærlige farger!!!
Og grattis med alle de awardene!!!